Retouren

Retourneren
Ons streven is er altijd naar dat u tevreden bent met alle aankopen die u in onze webshop doet. Is het product niet goed of bent u niet tevreden met de artikelen die u hebt ontvangen? Geen probleem!
Bij ons heeft u als consument standaard een bedenktijd van 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van de levering. Daarna heeft u nogeens 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. De enige voorwaarde is, dat de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en voorzien zijn van de originele etiketten en labels en indien mogelijk in de originele verpakking. Om artikelen te retourneren dient u het retourformulier in te vullen en samen met het artikel/de artikelen naar ons op te sturen.
De verzendkosten voor het retour sturen zijn volledig voor eigen rekening.
Hebben wij u een fout artikel toegestuurd, dan betalen wij natuurlijk de verzendkosten voor het retourneren.
Beauty and Things® & Kate® sieraden vergoedt alle betalingen van de consument, exclusief verzendkosten, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u Beauty and Things® de herroeping meldt ( moment van ontbinding ). De terugbetaling is kosteloos voor u.

Retouren
Is het artikel niet goed of bent u niet tevreden met de artikelen die u ontvangen hebt ? Geen probleem! Bij ons kunt u binnen 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van de levering, de bestelling retourneren. De enige voorwaarde is, dat het artikel ongebruikt en onbeschadigd is en voorzien is van de originele etiketten en labels en indien mogelijk in de originele verpakking.
Het retour zenden van artikelen is voor uw eigen rekening.
Hebben wij u een fout artikel toegestuurd, dan betalen wij natuurlijk de retourkosten.
Om artikelen te retourneren dient u het retourformulier volledig in te vullen en samen met het artikel/de artikelen te retourneren. Het aankoopbedrag zal dan op uw rekening worden teruggestort op het moment dat we de artikelen in goede staat ontvangen hebben.

Retouradres
Wanneer u een artikel retour wenst te sturen dan willen wij u vragen om het retourformulier te downloaden en af te drukken, en volledig in te vullen.
Vervolgens kunt u het pakketje met de artikelen inclusief het retourformulier verzenden naar :

Beauty and Things®, Ring 118, 3343 BN Hendrik ido Ambacht, Zuid-Holland.


Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar
( helpdesk@beautyandthings.nl ). Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.